MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ara ayarlamıştık sana da ama sonradan eski haline çevirmiştin yanlış hatırlamıyorsam. İstiyorsan yine yaparız sorun değil.
2 işlem yapıyorum kardeşim zaten, analitik ve yorum kısmı bu kadar çok fazla işlem olsaydı yapalım derdim.