• 04-10-2020, 09:55:56
    #1
    Merhaba,

    Form düzgün bir şekilde çalışıyor. Mail alıyorum formu. Fakat doldurduktan sonra boş bir sayfa çıkıyor. Asla " mesajınız başarılı bir şekilde gönderildi " çıkmıyor. İnsanlar gitmedi sanıyor tekrar gönderiyor. Sorun nedendir?
  • 04-10-2020, 10:14:32
    #2
    Formunuz https://prnt.sc/uss7up resimdeki şekilde ayarlıysa bildirimleri göstermesi gerek.
  • 04-10-2020, 11:18:02
    #3
    Cache kullanıyorsanız sorun yaratıyor olabilir mi?
  • 04-10-2020, 21:37:53
    #4
    Sorun hala çözülmediyse profesyonel destek sağlayabilirim. Forum içi özel mesaj göndererek veya profilimdeki iletişim kanallarını kullanarak bana ulaşabilirsiniz.