Merhaba,

Form düzgün bir şekilde çalışıyor. Mail alıyorum formu. Fakat doldurduktan sonra boş bir sayfa çıkıyor. Asla " mesajınız başarılı bir şekilde gönderildi " çıkmıyor. İnsanlar gitmedi sanıyor tekrar gönderiyor. Sorun nedendir?