• 30-09-2008, 23:49:14
    #28
    evet bencede
  • 30-09-2008, 23:49:24
    #29
    süper gerçekten şaşırdım tebrikler.
  • 30-09-2008, 23:58:48
    #30
    Üyeliği durduruldu
    eline sağlık hocam güzel olmuş. yani düzenlenmiş
  • 01-10-2008, 00:09:29
    #31
    sunucuoptimizasyon.com
    ciddi anlamda kullanılacaksa ciddi editlemeler gerekiyor örneğin sidebarda sadece kategoriler var başka bişi yok

    Ama yeni film sitem için kullanacağım
  • 01-10-2008, 00:20:37
    #32
    evet ama bunu söylemiştim. ben sitemde kullandığım dosyaları verdim. orjinalini bi arkadaş vermişti. Ondaki kodları kullanabilirsiniz
  • 01-10-2008, 01:04:25
    #33
    Temada yorum yazılmıyor neden acaba ?
  • 01-10-2008, 03:18:59
    #34
    Olcaybal ın kanserliyiz (raca12) teması değil mi bu güzel editleme
  • 01-10-2008, 10:35:27
    #35
    SLiveJoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olcaybal ın kanserliyiz (raca12) teması değil mi bu güzel editleme
    evet o

    CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temada yorum yazılmıyor neden acaba ?
    walla yorum bende kapalı olduğu için dikkat etmedim. Ama bi bakarım.
  • 01-10-2008, 10:43:29
    #36
    İyi olur.