• 01-10-2008, 13:27:48
    #37
    Gerçekten Tebrik Ediyorum Çok sağlam bişey ortaya cıkmış
  • 01-10-2008, 16:16:27
    #38
    Tema süper ama resim ve video nasıl ekleyeceğiz ben bulamadım :S
    Lütfen kullanım klavuzu

    Ayrıca katagoriler kısmı düzeltilmiyor.Dediğim gibi kullanma klavuzuda olursa benim gibi acemiler zorluk çekmeyecektir.

    Tema için çok ama çok teşekkürler.
  • 01-10-2008, 18:15:48
    #39
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema süper ama resim ve video nasıl ekleyeceğiz ben bulamadım :S
    Lütfen kullanım klavuzu
    Ayrıca katagoriler kısmı düzeltilmiyor.Dediğim gibi kullanma klavuzuda olursa benim gibi acemiler zorluk çekmeyecektir.
    Tema için çok ama çok teşekkürler.

    Resimleri mesajının en başına direk olarak eklemen yeterli otomatik olarak küçültüğ anasayfada gösteririr.
    Kategorileri manuel düzenliceksin "sidebar.php" dosyası içersinden düzenliyebilirsin.
  • 01-10-2008, 18:41:00
    #40
    cank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimleri mesajının en başına direk olarak eklemen yeterli otomatik olarak küçültüğ anasayfada gösteririr.
    Kategorileri manuel düzenliceksin "sidebar.php" dosyası içersinden düzenliyebilirsin.
    +1
  • 01-10-2008, 19:17:18
    #41
    Şu yorum olayını çözen yokmu...?
  • 01-10-2008, 22:11:49
    #42
    şu anda ona bakıyorum. umarım çözerim
  • 01-10-2008, 22:39:57
    #43
    dostum harikasın
  • 02-10-2008, 04:48:11
    #44
    Ana sayfada Üzgünüz, aradığınız şey bulunamadı. yazıyor. Sağdada kategoriler var. Yeni eklediğim mesajlar neden ansayfada gozukmez acaba.
  • 02-10-2008, 14:05:34
    #45
    video nasıl ekleyeceğiz ?
    embed şeklinde ekledim olmadı :S