Konu
Dizi Sitesi İçin Tema ( Bakmakda Fayda Var) ( Edit )
01-10-2008, 10:35:27
#35
dizicik
SLiveJoR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olcaybal ın kanserliyiz (raca12) teması değil mi bu
güzel editleme
evet o
CanK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Temada yorum yazılmıyor neden acaba ?
walla yorum bende kapalı olduğu için dikkat etmedim. Ama bi bakarım.