SLiveJoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olcaybal ın kanserliyiz (raca12) teması değil mi bu güzel editleme
evet o

CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temada yorum yazılmıyor neden acaba ?
walla yorum bende kapalı olduğu için dikkat etmedim. Ama bi bakarım.