• 10-02-2020, 21:02:32
    #1
    Aslında form gayet düzgün çalışıyor ancak bazı kullanıcılar formu doldurup göndermeye çalışınca "Gönderilirken bir hata oluştu, lütfen daha sonra tekrar deneyin" şeklinde uyarı gösteriyor. Kullanıcılar soruna teşhis koyacak bilgide olmadığı için bilgi alamıyorum ama bir şeylerin yolunda gitmediği kesin. Acaba sorun ne olabilir, bir fikriniz var mı?

    Form: https://miyavliyo.com/gonder-paylasalim/
    Formda kullanılan diğer eklenti: https://codecanyon.net/item/drop-upl...addon/16699162
  • 10-02-2020, 21:07:07
    #2
    Ben de deneme yaptım, sorunsuz gönderdi. Atatürk resmi gönderdim muhtemelen düşmüştür.

    Sorunsuz çalışıyor gibi duruyor, anlık bir problem olabilir mi mail sunucuları ile alakalı?
  • 10-02-2020, 21:10:14
    #3
    hocam denedim formu onayladı
  • 10-02-2020, 21:10:36
    #4
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de deneme yaptım, sorunsuz gönderdi. Atatürk resmi gönderdim muhtemelen düşmüştür.

    Sorunsuz çalışıyor gibi duruyor, anlık bir problem olabilir mi mail sunucuları ile alakalı?
    Evet hocam geldi, birden fazla kullanıcıda bu durum oluyor. Normal yüklediklerini söylüyorlar ama çözemedim. Cihaz sorunu da olabilir site trafiğinin %90'ı mobil. Biz ne kadar denersek deneyelim sorun bulamadık. 10'a yakın arkadaşıma söyledim sayısız deneme yaptılar hiç sorun çıkmadı ama sorun olduğuna dair geribildirim alıyorum sürekli.



    bidolumedyacom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam denedim formu onayladı
    Sizin White Angel'da geldi hocam
  • 10-02-2020, 21:13:01
    #5
    Bu alanı zorunlu tutmuşsunuz.
  • 10-02-2020, 21:13:37
    #6
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam geldi, birden fazla kullanıcıda bu durum oluyor. Normal yüklediklerini söylüyorlar ama çözemedim. Cihaz sorunu da olabilir site trafiğinin %90'ı mobil. Biz ne kadar denersek deneyelim sorun bulamadık. 10'a yakın arkadaşıma söyledim sayısız deneme yaptılar hiç sorun çıkmadı ama sorun olduğuna dair geribildirim alıyorum sürekli.

    Sizin White Angel'da geldi hocam
    Gönderim yaparken bir bilgiyi eksik girdiğim için gönderilmedi uyarısı çıktı. Hangi bilgiyi eksik girdiğim yazmıyordu, fotoğraf yüklemek zorunluymuş. Bunları belirtecek şekilde ayarlanıyorsa, en azından bu soruna takılacak kişiler için kolaylık olur. Biliyorsunuz herkes anlamıyor bu tarz şeyleri.
  • 10-02-2020, 21:25:21
    #7
    Bahsettiğiniz hata genelde smtp sunucusundan oluşuyor, bazı kullanıcılar gönderip bazıları mı gönderemiyor? Parametrede sorun olabilir, son sürümlerinde genelde nerede hata olduğunu söylüyordu.