Ben de deneme yaptım, sorunsuz gönderdi. Atatürk resmi gönderdim muhtemelen düşmüştür.

Sorunsuz çalışıyor gibi duruyor, anlık bir problem olabilir mi mail sunucuları ile alakalı?