MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de deneme yaptım, sorunsuz gönderdi. Atatürk resmi gönderdim muhtemelen düşmüştür.

Sorunsuz çalışıyor gibi duruyor, anlık bir problem olabilir mi mail sunucuları ile alakalı?
Evet hocam geldi, birden fazla kullanıcıda bu durum oluyor. Normal yüklediklerini söylüyorlar ama çözemedim. Cihaz sorunu da olabilir site trafiğinin %90'ı mobil. Biz ne kadar denersek deneyelim sorun bulamadık. 10'a yakın arkadaşıma söyledim sayısız deneme yaptılar hiç sorun çıkmadı ama sorun olduğuna dair geribildirim alıyorum sürekli.



bidolumedyacom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam denedim formu onayladı
Sizin White Angel'da geldi hocam