• 20-08-2008, 23:01:27
    #1
    Arkadaşlar, wp 2.5 kullanıyorum.admin panel gayet normal fakat yazı editöründe sorun yaşıyorum.kasıyor ve firefoxda tamamlanmamış betik gibi bir hata veriyor.bu sorunu çözmek için ne yapmam lazım ? ftpden halletsem ? admin paneli silip tekrardan yüklesem çözüm olur mu ?
  • 22-08-2008, 20:42:48
    #2
    yok hala çözüm
  • 22-08-2008, 23:55:31
    #3
    hocam bak şimdi ftp ye giriyorsun;

    wp-includes -> js -> tinymce = bu klasörü yeniden atıyorsun sonra;

    wp-admin -> js -> editor.js = bu dosyayı yeniden atıyorsun

    bunlarda olmazsa yaz bana beraber halledelim
  • 22-08-2008, 23:59:26
    #4
    Ayrıca 2.5'te açık var.
    En son ünlü bir türk blog hacklenmişti.
  • 27-08-2008, 21:44:38
    #5
    OnurGultekin43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bak şimdi ftp ye giriyorsun;
    wp-includes -> js -> tinymce = bu klasörü yeniden atıyorsun sonra;
    wp-admin -> js -> editor.js = bu dosyayı yeniden atıyorsun
    bunlarda olmazsa yaz bana beraber halledelim
    teşekkürler deneyeceğim bakalım
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca 2.5'te açık var.
    En son ünlü bir türk blog hacklenmişti.
    şuan aklım 2,3 de aslında ona tekrar mı dönsem ya bu bloğumda
  • 27-08-2008, 23:39:30
    #6
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler deneyeceğim bakalım
    şuan aklım 2,3 de aslında ona tekrar mı dönsem ya bu bloğumda
    İstersen 2.3 yollayabilrim Selin abla (:
  • 28-08-2008, 00:34:18
    #7
    2.3.3 türkçesini yollayabilirsen çok makbule geçer Ritemre..
  • 28-08-2008, 00:46:43
    #8
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstersen 2.3 yollayabilrim Selin abla (:
    Türkçeyse eğer alabilirim memnuniyetle sağolasın