Arkadaşlar, wp 2.5 kullanıyorum.admin panel gayet normal fakat yazı editöründe sorun yaşıyorum.kasıyor ve firefoxda tamamlanmamış betik gibi bir hata veriyor.bu sorunu çözmek için ne yapmam lazım ? ftpden halletsem ? admin paneli silip tekrardan yüklesem çözüm olur mu ?