Arkadaşlar ödememi alamıyorum lakin şöyle bir fikir geldi aklıma adamın paneli bende ve sorun olduğunda yazıyor ödeme dediğimde gıkı çıkmıyor.
Admin bilgileri ile siteden bir hata çıkarmak istiyorum ama admin panelinde çıkması gerek bu hatanın ve bu hatayı çözmek için bana geldiğinde ücretimi talep edeceğim nasıl bi hata çıkarabilirim ne yapabilirim ?
Teşekkürler.
Ödememi alamıyorum 1 fikir geldi aklıma.
13
●516
- 10-12-2018, 03:17:40hocam arkadaş forumdansa şikayet konusu açman yeterli olur benceWhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2018, 03:18:34Yok Reel Görüştüğüm Bir Şahıs Forumda Olsa Çoktan Vermişti ÖdememiCodeResearchers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2018, 03:53:01Şunu temanın functions.php dosyasına ekle.
function uyari(){ global $pagenow; if ( $pagenow == 'index.php' ) { echo '<div style="background: red; border: 0; color: #fff; padding: 1em; font-size: 2em; text-align: center; margin: 1em 0;"> PARAMI VER ***, PARAMI VER! </div>'; } } add_action('admin_notices', 'uyari'); - 14-12-2018, 00:50:32Çalışmaması imkansız. Bi yerlerde yanlış yapıyorsundur. Temada fonksiyonların olduğu dosyaya ekleyeceksin.WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle