Arkadaşlar ödememi alamıyorum lakin şöyle bir fikir geldi aklıma adamın paneli bende ve sorun olduğunda yazıyor ödeme dediğimde gıkı çıkmıyor.
Admin bilgileri ile siteden bir hata çıkarmak istiyorum ama admin panelinde çıkması gerek bu hatanın ve bu hatayı çözmek için bana geldiğinde ücretimi talep edeceğim nasıl bi hata çıkarabilirim ne yapabilirim ?
Teşekkürler.