• 11-11-2018, 15:24:25
    #1
    bloguma yapılan yorumlara yorum yapmak istiyorum yada başkaları birbirlerinin yorumlarına yorum yapsınlar istiyorum. Yapılan yorum bir kaç satır içerden başlıyor muhtemelen bir yerlerde örneğini görmüşsünüzdür. Nasıl yapabilirim

    Sorun Çözülmüştür.
  • 11-11-2018, 16:07:14
    #2
    Vaktim yok bakamam ancak temamda bu özellik var, dilerseniz indirip bakabilirsiniz, imzamda duruyor.
  • 11-11-2018, 16:16:00
    #3
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vaktim yok bakamam ancak temamda bu özellik var, dilerseniz indirip bakabilirsiniz, imzamda duruyor.
    baktımda pek bir şey anlamadım :S