bloguma yapılan yorumlara yorum yapmak istiyorum yada başkaları birbirlerinin yorumlarına yorum yapsınlar istiyorum. Yapılan yorum bir kaç satır içerden başlıyor muhtemelen bir yerlerde örneğini görmüşsünüzdür. Nasıl yapabilirim

Sorun Çözülmüştür.