• 20-10-2018, 11:21:00
    #1
    igtr.net
    merhaba arkadaşlar ben bir siteden başka bir siteye aktarım yapacam

    sadece yazılar ve ortam dosyaları.
    şimdi ben xml dosyalarını indirdim.
    xml dosyalarını diğer siteye taşıdığımda başka bir şey gerekiyor mu yada mysql taşınması gerekiyor mu?
  • 20-10-2018, 11:26:04
    #2
    veritabaninda otomatik oluşturulmuş olması lazım içeriklerin. içe aktarım yaparsaniz ve sitede yazılara giriş yapabiliyorsaniz sorun olmaz.
  • 20-10-2018, 11:31:28
    #3
    igtr.net
    turx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veritabaninda otomatik oluşturulmuş olması lazım içeriklerin. içe aktarım yaparsaniz ve sitede yazılara giriş yapabiliyorsaniz sorun olmaz.
    hocam şimdi örneğin dışa aktar yaptım. ortam dosyaları ve tüm yazıları xml dosyası olarak indirdim.
    şimdi içe aktar yaparsam ayrıı bir siteye ortam dosyaları gelir mi ?
    yani yazılar içe aktar yaptığımda gelir ama ortam dosyları büyük ihtimalle gelmeyecektir. ortam dosyalarını yani resim ve benzeri şeyleri ftpden aktarırsam diğer sitemde yani taşımayı yapacağım siteye zarar verir mi çünkü sitenin zarar görmeden bunu yapması gerek hocam
  • 20-01-2024, 12:56:58
    #4
    çözdünüzmü