merhaba arkadaşlar ben bir siteden başka bir siteye aktarım yapacam
sadece yazılar ve ortam dosyaları.
şimdi ben xml dosyalarını indirdim.
xml dosyalarını diğer siteye taşıdığımda başka bir şey gerekiyor mu yada mysql taşınması gerekiyor mu?
sadece yazıları ve ortam dosyalarını taşıma
3
●201
- 20-10-2018, 11:31:28hocam şimdi örneğin dışa aktar yaptım. ortam dosyaları ve tüm yazıları xml dosyası olarak indirdim.turx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi içe aktar yaparsam ayrıı bir siteye ortam dosyaları gelir mi ?
yani yazılar içe aktar yaptığımda gelir ama ortam dosyları büyük ihtimalle gelmeyecektir. ortam dosyalarını yani resim ve benzeri şeyleri ftpden aktarırsam diğer sitemde yani taşımayı yapacağım siteye zarar verir mi çünkü sitenin zarar görmeden bunu yapması gerek hocam