veritabaninda otomatik oluşturulmuş olması lazım içeriklerin. içe aktarım yaparsaniz ve sitede yazılara giriş yapabiliyorsaniz sorun olmaz.
hocam şimdi örneğin dışa aktar yaptım. ortam dosyaları ve tüm yazıları xml dosyası olarak indirdim.
şimdi içe aktar yaparsam ayrıı bir siteye ortam dosyaları gelir mi ?
yani yazılar içe aktar yaptığımda gelir ama ortam dosyları büyük ihtimalle gelmeyecektir. ortam dosyalarını yani resim ve benzeri şeyleri ftpden aktarırsam diğer sitemde yani taşımayı yapacağım siteye zarar verir mi çünkü sitenin zarar görmeden bunu yapması gerek hocam