• 26-05-2018, 11:39:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Siteme onesignal bildirimi kurdum. Ancak bildirim almak için altta çıkan çana tıkladıktan sonra bildirime izin ver penceresi çıkıyor. Ama bazı siteler de örnek burada siteye girince, otomatik olarak bildirim ekranı çıkıyor, bunu nasıl yapabilirim acaba?



    edit: çözüldü, ayarlardan yapılıyormuş.
  • 26-05-2018, 11:58:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    odman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteme onesignal bildirimi kurdum. Ancak bildirim almak için altta çıkan çana tıkladıktan sonra bildirime izin ver penceresi çıkıyor. Ama bazı siteler de örnek burada siteye girince, otomatik olarak bildirim ekranı çıkıyor, bunu nasıl yapabilirim acaba?

    edit: çözüldü, ayarlardan yapılıyormuş.
    Nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz bende yapmak istiyorum.
  • 26-05-2018, 12:17:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ReCRuit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz bende yapmak istiyorum.
    Wp de onesignal ekelnti ayarlarında "Show the Slide Prompt before prompting users to subscribe " burayı aktif etmek gerekiyor. Tabi şimdilik ingilzice çıkıyor, Türkçeye çevirmek için seçenek göremedim. Ama sitenin ssl olması gerekiyor, Yoksa bu olmuyor.
  • 26-05-2018, 12:20:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    odman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wp de onesignal ekelnti ayarlarında "Show the Slide Prompt before prompting users to subscribe " burayı aktif etmek gerekiyor. Tabi şimdilik ingilzice çıkıyor, Türkçeye çevirmek için seçenek göremedim. Ama sitenin ssl olması gerekiyor, Yoksa bu olmuyor.
    Teşekkür ederim.
  • 26-05-2018, 12:21:35
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Antiparantez geçeyim. Sitenizde hala http olan linkler mevcut. Resimdeki Örnekler ile ne demek istediğimi daha iyi anlatabilmişimdir umuyorum.