Siteme onesignal bildirimi kurdum. Ancak bildirim almak için altta çıkan çana tıkladıktan sonra bildirime izin ver penceresi çıkıyor. Ama bazı siteler de örnek burada siteye girince, otomatik olarak bildirim ekranı çıkıyor, bunu nasıl yapabilirim acaba?
edit: çözüldü, ayarlardan yapılıyormuş.
Onesignal Bildirim Ekranı Otomatik Çıksın
4
●206
- 26-05-2018, 11:58:29Üyeliği durdurulduNasıl yaptınız bilgi verirmisiniz bende yapmak istiyorum.odman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2018, 12:17:32Üyeliği durdurulduWp de onesignal ekelnti ayarlarında "Show the Slide Prompt before prompting users to subscribe " burayı aktif etmek gerekiyor. Tabi şimdilik ingilzice çıkıyor, Türkçeye çevirmek için seçenek göremedim. Ama sitenin ssl olması gerekiyor, Yoksa bu olmuyor.ReCRuit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

