odman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteme onesignal bildirimi kurdum. Ancak bildirim almak için altta çıkan çana tıkladıktan sonra bildirime izin ver penceresi çıkıyor. Ama bazı siteler de örnek burada siteye girince, otomatik olarak bildirim ekranı çıkıyor, bunu nasıl yapabilirim acaba?

edit: çözüldü, ayarlardan yapılıyormuş.
Nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz bende yapmak istiyorum.