• 03-08-2016, 15:56:33
    #10
    Mantık olarak admin-notice alanı kısım.

    Admin head 'a css eklersiniz. de şimdi kod yazıp iyilik mi etmiş kötülükmü etmiş oluruz bilemedim. Malum eklentinin alınması gerektiğini ifade ediyor mesaj.

    Bu w-arez kullan mı yoksa ?

    Eklentyii bilmediğim için bunu yazdım kusura bakmayın.
  • 03-08-2016, 16:05:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    _PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantık olarak admin-notice alanı kısım.

    Admin head 'a css eklersiniz. de şimdi kod yazıp iyilik mi etmiş kötülükmü etmiş oluruz bilemedim. Malum eklentinin alınması gerektiğini ifade ediyor mesaj.

    Bu w-arez kullan mı yoksa ?

    Eklentyii bilmediğim için bunu yazdım kusura bakmayın.
    hocam eklenti yoast news eklentisi almıştım sonra geri iade vermişlerdi sonra baktım baya iyi işe yarıyor ama 69 dolar çok para hocam
  • 03-08-2016, 16:47:26
    #12
    bu işten para kazanmak için çaba gösterip site yapıyorsunuz.
    sonra şunu yazıyorsunuz

    Alıntı
    hocam eklenti yoast news eklentisi almıştım sonra geri iade vermişlerdi sonra baktım baya iyi işe yarıyor ama 69 dolar çok para hocam
    eklentiyide parayla alıyorsunuz güzel. takdir ettim.

    Sonra iade istiyorsunuz, bakın yoast ne kadar kaliteli diyorki okey biz ödemenizi yapalım yapıyorlar.

    Sonra aynen alıntılıyorum ;

    Alıntı
    sonra baktım baya iyi işe yarıyor ama 69 dolar çok para hocam
    sonra baktım baya iyi işe yarıyor : eğer birşey sizin işinize yarıyorsa, ve bir karşılığı maddi bi değerle ölçülüyorsa almak zorundasınız, alınız. Almıyorsanız kullanmayınız. Kullanıyorsanız, w-arez çözümü aramayınız.

    Neden mi ?

    Size ahlaklı olarak iade eden bir firmanın ürününü kalkıp hele hele destek forumlarından yardımla istediğiniz uslupsuzluğa uydurmak için insanları da bu etiksizliğe ortak etmeyiniz. Ayıp yahu.

    Şimdi burda sayısız insan yaızlımdan para kazanıyor, bazıları ev bakıyor, çocuk okutuyor, bazıları 69 dolar çok para dediğiniz ücretlerin 1.000 katını yatırım yapıp ofis açıp içeride yazılım işliyor, bunu çıkarıp çarkı döndürebilmek için, atıyorum eklenti yazıyor, atıyorum tema yazıyor, e kullanacak insanlara da bir değer belirliyor, diyor 100 lira.

    O zaman siz ona da çok para diyip w-arez mi talep edeceksiniz ?

    Yahu şu zihniyetle iş yaptığımızdan neden Türkleri kimseler sevmiyor diye bir özeleştiri yapsanız bi kaç dakika sadece fazla değil.

    Eminim aynı düşüncelere sahip olacaksınız.

    Lütfen söyleidklerimi farklı yerlere çekmesin siz veya başkaları.

    Konuyu burgalayıp polemik yaratmak değil maksadım.

    O zaman bırakacaksınzı bu işleri ya hakkıyla yapacaksınız ki hakkına girmeyeceksiniz insanların. ya da aldığınız parayı vicdanen rahat olarak harcayındiye uslune uygun yapacaksınız

    iyi forumlar
  • 03-08-2016, 17:40:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    _PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işten para kazanmak için çaba gösterip site yapıyorsunuz.
    sonra şunu yazıyorsunuz



    eklentiyide parayla alıyorsunuz güzel. takdir ettim.

    Sonra iade istiyorsunuz, bakın yoast ne kadar kaliteli diyorki okey biz ödemenizi yapalım yapıyorlar.

    Sonra aynen alıntılıyorum ;



    sonra baktım baya iyi işe yarıyor : eğer birşey sizin işinize yarıyorsa, ve bir karşılığı maddi bi değerle ölçülüyorsa almak zorundasınız, alınız. Almıyorsanız kullanmayınız. Kullanıyorsanız, w-arez çözümü aramayınız.

    Neden mi ?

    Size ahlaklı olarak iade eden bir firmanın ürününü kalkıp hele hele destek forumlarından yardımla istediğiniz uslupsuzluğa uydurmak için insanları da bu etiksizliğe ortak etmeyiniz. Ayıp yahu.

    Şimdi burda sayısız insan yaızlımdan para kazanıyor, bazıları ev bakıyor, çocuk okutuyor, bazıları 69 dolar çok para dediğiniz ücretlerin 1.000 katını yatırım yapıp ofis açıp içeride yazılım işliyor, bunu çıkarıp çarkı döndürebilmek için, atıyorum eklenti yazıyor, atıyorum tema yazıyor, e kullanacak insanlara da bir değer belirliyor, diyor 100 lira.

    O zaman siz ona da çok para diyip w-arez mi talep edeceksiniz ?

    Yahu şu zihniyetle iş yaptığımızdan neden Türkleri kimseler sevmiyor diye bir özeleştiri yapsanız bi kaç dakika sadece fazla değil.

    Eminim aynı düşüncelere sahip olacaksınız.

    Lütfen söyleidklerimi farklı yerlere çekmesin siz veya başkaları.

    Konuyu burgalayıp polemik yaratmak değil maksadım.

    O zaman bırakacaksınzı bu işleri ya hakkıyla yapacaksınız ki hakkına girmeyeceksiniz insanların. ya da aldığınız parayı vicdanen rahat olarak harcayındiye uslune uygun yapacaksınız

    iyi forumlar
    bravo takdir ettim ama nedense özelden iş yapınca waarez kuruyorsunuz o da ayrı konu

    ek olarak tepkim 69 dolara sabit satılması her ülkede her ülkenin ekonomisi bir değil. 2 eklenti aldım 138 dolar bunun içinde ayrı ücret veriyorsun üstüne ! amerikada domatesin kilosu 3 dolarsa türkiyedede 3 dolar kuru üzerinden olmaz olmak zorunda değil