Mantık olarak admin-notice alanı kısım.
Admin head 'a css eklersiniz. de şimdi kod yazıp iyilik mi etmiş kötülükmü etmiş oluruz bilemedim. Malum eklentinin alınması gerektiğini ifade ediyor mesaj.
Bu w-arez kullan mı yoksa ?
Eklentyii bilmediğim için bunu yazdım kusura bakmayın.