Merhaba arkadaÅŸlar,
Siteme yorum atıldığında info@sitem.com adlı adresime mail gelmesini istiyorum. Ayarlar kısmındaki "Her yorum yapıldığında eposta gönderilsin" seçeneğini işaretledim fakat mail gelmiyor. Bu durumu nasıl çözebilirim?
NOT: Sunucu ile alakalı bir problem değil, çünkü farklı bir temadan yorum atıldığında yorum gidiyor. Mevcut tema ninjaya ait, bu konuda yardımcı olabilecek var mı?
Comment Keywords eklentisi ile sorun çözüldü
Yorum atıldığında mailime gelmiyor?
5
●253
- 15-10-2015, 16:06:22Sunucu hizmetini nereden alıyorsunuz? Natro ise bayağı uğraşmanız gerekecek.
Diabolist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-10-2015, 16:36:24Üyeliği durdurulduaktif bilişim hocam?the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2015, 17:22:20Bazı firmalar php mail fonkiyonunu kapatıyor güvenlik amacıyla. Öncelikle sunucu hizmeti aldığınız firmaya böyle bir durum olup olmadığını sorun. Kapalı ise smtp ayarlarını yapabileceğiniz eklentilerden bir tanesini yükleyin (örneğin Configure SMTP) ve gerekli erişim bilgilerini girin. Bazen bu da çözüm olmuyor. O zaman Comment Keywords eklentisini kullanarak yorumların eposta adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Diabolist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle