Merhaba arkadaşlar,
Siteme yorum atıldığında
info@sitem.com adlı adresime mail gelmesini istiyorum. Ayarlar kısmındaki "Her yorum yapıldığında eposta gönderilsin" seçeneğini işaretledim fakat mail gelmiyor. Bu durumu nasıl çözebilirim?
NOT: Sunucu ile alakalı bir problem değil, çünkü farklı bir temadan yorum atıldığında yorum gidiyor. Mevcut tema ninjaya ait, bu konuda yardımcı olabilecek var mı?
Comment Keywords eklentisi ile sorun çözüldü