Merhaba arkadaşlar,

Siteme yorum atıldığında info@sitem.com adlı adresime mail gelmesini istiyorum. Ayarlar kısmındaki "Her yorum yapıldığında eposta gönderilsin" seçeneğini işaretledim fakat mail gelmiyor. Bu durumu nasıl çözebilirim?

NOT: Sunucu ile alakalı bir problem değil, çünkü farklı bir temadan yorum atıldığında yorum gidiyor. Mevcut tema ninjaya ait, bu konuda yardımcı olabilecek var mı?

Comment Keywords
eklentisi ile sorun çözüldü