Merhaba arkadaşlar, r10.net'te belki de en fazla hasılat yapan XTURK haber portalı temasını bilmeyen yoktur. Son zamanlarda Tasarımın yapımcısı Seçkin Talanöz'den birkaç yenilikler görerek isteği ve gelşimine katkı da bulunmak için bazı değişikler yaptık. Şu aralar kendime ait bir teknoloji haber sitesini kurmayı düşünerek yola çıktım ve hazır tema mı yoksa yeni bir tasarım çizerek mi yapayım düşüncesiyle boğuşarak aklıma XTURK teması geldi. Nede olsa onlarca siteye lisansını aldığım bir tasarım.
Konuyu daha fazla uzatıp sizlerin de canını sıkmamak adına yeni bir teknoloji tasarımını hizmetinize ve de canlı olarak huzurlarınıza çıkarıp tepkilerinizi merak ediyoruz.
Direk link olarak değil de buraya tıklayarak XTURK Teknoloji Temasına göz atabilirsiniz.
XTURK'ün Yeni Halini Gören Var mı :)
7
●1.261
- 10-05-2015, 01:01:19Üyeliği durdurulduYorumlarınız için teşekkür ederim.byvolkan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimizden geldiğince şık ve güzel tutmaya önem gösteriyoruz. Sadece güzelliği değil arama motorlarında seveceği bir tasarım çıkarmaya çalışıyoruz.Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-05-2015, 02:10:28Üyeliği durdurulduWEB TV tasarımı daha da güzel duruyorCrmYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım v3 çıkışımızda en iyi hizmeti sunarız.
- 10-05-2015, 11:16:39Üyeliği durdurulduHenuz postlari guncellemedik genel olarak anasayfa agirligi pesindeyiz a.a konu icleride guncelleniyor. Ilgi gosterip kontrol ederek baktiginiz icin cok tesekkur ederim. Yorumlarinizi mutlaka dikkate alarak degisiklikler yapacagizHagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
