Post içi boş kalmış sanki, içerik üstü ve altından bahsediyorum..
Henuz postlari guncellemedik genel olarak anasayfa agirligi pesindeyiz a.a konu icleride guncelleniyor. Ilgi gosterip kontrol ederek baktiginiz icin cok tesekkur ederim. Yorumlarinizi mutlaka dikkate alarak degisiklikler yapacagiz