• 12-12-2013, 10:46:12
    #10
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temayi 1 kez alip 3 siteye kullanamazsiniz hocam. Tek site icin izinlidir temalar. Bilginiz olsun.
    Lakin kullanımında bir problem yoktur. Lisans sistemi yok en azından
  • 12-12-2013, 11:08:17
    #11
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Themeforest'te lisans sistemi yok biliyorum. Ki yoksa dediğim gibi neden kullanmayayım.
    Konudaki arayışım devam ediyor.
  • 12-12-2013, 11:31:16
    #12
    PM atildi

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 12-12-2013, 15:21:07
    #13
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lakin kullanımında bir problem yoktur. Lisans sistemi yok en azından
    Tabi kisiye kalmis kullanip kullanmamak. Lisans sistemi yok cunku, alana dam tek siteye kullaniyor kuralalra uyuyor da ondan. Bizim arkadaslar lisansli yapiyor, cunku kimse 1 site icin aldim 1 sitede kullanabilirim sadece demiyor
  • 12-12-2013, 17:53:59
    #14
    Skype eklerseniz detayları konuşabiliriz.
  • 12-12-2013, 18:09:50
    #15
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Tüm pmlere cevap verildi. Arayış devam ediyor.