AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temayi 1 kez alip 3 siteye kullanamazsiniz hocam. Tek site icin izinlidir temalar. Bilginiz olsun.
Lakin kullanımında bir problem yoktur. Lisans sistemi yok en azından