• 08-02-2013, 16:00:07
    #1
    Hemen hemen tüm web sitelerimde kullanmış olduğum kendim editlediğim bu temayıda sonunda dağıtmaya karar verdim. Temayı çok beğeniyordum özellikle seo konusunda çok etkili ve hızlı birde kullanım kolaylığı vazgeçilmez yaptı. Footer'da 1 adet linkim bulunmakta kullanmak isteyen arkadaşlar bunu göz önüne alarak indirsinler.

    Temanın demosu
    Temayı indirme linki


    Kurulumda veya düzenlemede sıkıntı yaşayan arkadaşlara yardımcı olabilirim iyi çalışmalar.

    İletişimde sıkıntı çeken arkadaşlar acil olduğu durumlarda numaramdan arayabilirler.


    Lisans sistemi kaldırıldı doya doya indirip kurabilirsiniz.
  • 08-02-2013, 16:03:20
    #2
    Güzel ancak kadın temasında mutlaka adsense yeri olmalı hocam. Bunda var mı?
  • 08-02-2013, 16:07:00
    #3
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel ancak kadın temasında mutlaka adsense yeri olmalı hocam. Bunda var mı?
    • admin panelinde header'a (menü altı)
    • anasayfada listelenen konuların arasına (kaç yazıdan sonra gösterilsin vs. gibi)
    • konu içinde (single.php)'de yorumların üstünde vs.
    • bileşenlerden eklemeyi bilmeyen yoktur zaten.
    tabi siz yazı içine gömmek isterseniz single.php den gerekli yerlere düzenleme yapabilirsiniz.


    Adsensem olmadığı için canlı gösterim yapamıyorum kusura bakmayın.
  • 08-02-2013, 18:23:52
    #4
    Hocam gerçekten güzel bir tema beğendim. Renk uyumları çok güzel olmuş.
  • 08-02-2013, 21:11:12
    #5
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı yükleyeceğiniz sitenizin adresini bana bildirin lisansını aktif edeyim.
    Ya lisans sonradan iptal olursa?

    Teşekkürler paylaşım için.
  • 08-02-2013, 21:28:56
    #6
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya lisans sonradan iptal olursa?

    Teşekkürler paylaşım için.
    Öyle bişey olamaz kontrolleri adsoyad.com kişisel alanadımdan kontrol ediyorum.
  • 18-02-2013, 15:54:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    tema güzel ama ilk gördüğümde kurayım dedim ama sonra lisans falan görünce boşver dedim =)
  • 18-02-2013, 18:03:27
    #8
    Merhabalar,tema gerçekten çok hoş ama Lisans işini iptal etsek nasıl olur?
    Temadan link çıkışı yapabilirim...
  • 18-02-2013, 18:05:07
    #9
    Lisansı iptal etmem imkansız beyler üzgünüm. 25 TL'den 10 adet alan müşterim var lisanslı bir şekilde onlara ayıp olur.