• 14-04-2013, 17:54:10
    #19
    Gerçekten başarılı bi tema. Arkadaşın eline koluna sağlık. En kısa sürede temayı kurup arkadaşla lisans işlemini gerçekleştirmek istiyorum
  • 14-04-2013, 22:53:01
    #20
    yarın 1 adet tema ihtiyacım olacak yardımcı olursan sevinirim. Şimdilik iyi çalışmalar.
  • 15-04-2013, 22:30:32
    #21
    başarılı bir tema kullanmaya başlıyorum hayırlısıyla
  • 16-04-2013, 23:31:23
    #22
    Üyeliği durduruldu
    pm attım dönerseniz sevinirim..
  • 07-05-2013, 09:12:39
    #23
    hocam sanırım hostunuz suspend edilmiş. siteler açmıyor bakabilir misiniz?
  • 07-05-2013, 10:36:28
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    demo linki kapanmış temayı görebileceğimiz bir link varmı ?
  • 07-05-2013, 10:48:45
    #25
    Demo gösterebilecek var mı?
  • 07-05-2013, 10:57:27
    #26
    site suspended yemiş bizim sitelerde açılmıyor..
  • 07-05-2013, 14:52:41
    #27
    Web sitesi suspend yediği için lisanslar gitmiş.