Yaptığım ilk wordpress tema yorumlarınızı bekliyorum
28
●1.617
- 06-10-2012, 15:18:02Üyeliği durdurulduTşekkürler evet o rating grafikleri ve renkleri üzerinde çalışıcamSlowhand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tem için aslında yeşil çok güzel ancak oylama alanlarında çok yoğun oldugu için biraz boğuyortekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürlerKiki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ileriki zamanlarda daha gelişmiş bir tema olarak belkielzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler emredjcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-10-2012, 19:23:43Üyeliği durdurulduteşekkürlercanary1907tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık.