• 06-10-2012, 00:42:47
    #19
    Gayet hızlı ve güzel gözüküyor. Puanlamadaki sayılar yerine yıldız ya da ona benzer bir şeyler olsa sanki daha iyi olur gibi. Belki renginin yeşil olmasındandır göze fazla batıyor diye düşünüyorum. Ellerinize sağlık.
  • 06-10-2012, 01:03:54
    #20
    Harika olmuş. Bu tema için yeşil biraz keskin sanırım.
  • 06-10-2012, 11:46:57
    #21
    Beğendim elinize sağlık güle güle kullanın artık
  • 06-10-2012, 11:59:26
    #22
    satışını da görürüz inş
  • 06-10-2012, 12:03:22
    #23
    Harika olmuş hocam başarılarınızın devamını dilerim
  • 06-10-2012, 15:18:02
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Slowhand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet hızlı ve güzel gözüküyor. Puanlamadaki sayılar yerine yıldız ya da ona benzer bir şeyler olsa sanki daha iyi olur gibi. Belki renginin yeşil olmasındandır göze fazla batıyor diye düşünüyorum. Ellerinize sağlık.
    Tşekkürler evet o rating grafikleri ve renkleri üzerinde çalışıcam

    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika olmuş. Bu tema için yeşil biraz keskin sanırım.
    tem için aslında yeşil çok güzel ancak oylama alanlarında çok yoğun oldugu için biraz boğuyor

    Kiki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beğendim elinize sağlık güle güle kullanın artık
    teşekkürler

    elzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satışını da görürüz inş
    ileriki zamanlarda daha gelişmiş bir tema olarak belki

    djcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika olmuş hocam başarılarınızın devamını dilerim
    teşekkürler emre
  • 06-10-2012, 15:58:22
    #25
    güzel olmuş
  • 06-10-2012, 19:23:43
    #26
    Üyeliği durduruldu
    canary1907tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş
    teşekkürler
  • 06-10-2012, 19:25:55
    #27
    Gayet başarılı görünüyor Elinize sağlık.