Slowhand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet hızlı ve güzel gözüküyor. Puanlamadaki sayılar yerine yıldız ya da ona benzer bir şeyler olsa sanki daha iyi olur gibi. Belki renginin yeşil olmasındandır göze fazla batıyor diye düşünüyorum. Ellerinize sağlık.
Tşekkürler evet o rating grafikleri ve renkleri üzerinde çalışıcam

tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika olmuş. Bu tema için yeşil biraz keskin sanırım.
tem için aslında yeşil çok güzel ancak oylama alanlarında çok yoğun oldugu için biraz boğuyor

Kiki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beğendim elinize sağlık güle güle kullanın artık
teşekkürler

elzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satışını da görürüz inş
ileriki zamanlarda daha gelişmiş bir tema olarak belki

djcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika olmuş hocam başarılarınızın devamını dilerim
teşekkürler emre