• 29-09-2012, 00:09:08
    #1

    Merhabalar, yeni bir wordpress teması ile karşınızdayım: Kendi sitemde kullanmış olduğum oZZo-Buson WordPress Teması. Temanın yapım aşamasından biraz bahsedeyim.Tema ilk el olup doktordan temizdir , Temada istediğiniz yerde oynama yapabilirsiniz. Yanlız sizden ricam footerdaki linkleri kaldırmamanız. .. Yapım aşamıs ise şöyle: İlk önce siteyi phtshpda oturttum, ardından css/xhtml işlerini hallettim. En sonunda da WordPress entegrasyonunu yaptım. Bu süre içerisinde en çok zamanı yine çizime harcadım. Tasarlamak çok zevkli ve bir o kadar da zor bir iş.Bu temada diğer temalardan farklı olarak görünüme ayrı bir özen gösterdim. Öyle ki bunun sonucu olarak Cufon adlı yeni bir teknolojiyi kullandım.
    Başlıklarda Century Gothic İtalik adlı bir font kullandım. Cufon sayesinde her tarayıcıda, her bilgisayarda font sorun çıkartmadan çalışıyor.

    Tema şu an test aşamasında olduğu için oluşabilecek sorunları bana iletmenizi rica ediyorum. Oluşan sorunları düzelterek yeni sürümlerini oluşturabiliriz. Ayrıca temada olmayan ama istediğiniz herhangi bir özellik varsa onları da yazabilirsiniz. Eğer uygunsa eklenebilir.

    Not: Temamız yönetim panellidir.

    Demo adresi: OğuzhanÜnver.TK

    İndirme Adresi: oZZo Tema İndir
  • 29-09-2012, 00:38:19
    #2
    sen şaka mısın ya ? Burası profosyonel webmasterlerin bulunduğu bir platform.Sen git sınıf arkadaşlarını kandır.arthemia yı almışsın usluer temasından kodlar çalmışsın birde burda gelip ps de yaptımm css döktüm diyorsun.
  • 29-09-2012, 01:18:39
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    temayı geçtim be hocam logo bile alltuts temasından alıntı. bari onu orijinal bir şey yapsaymışsın
  • 29-09-2012, 01:26:43
    #4
    Üyelik sistemi açıldı , olanlar oldu
  • 29-09-2012, 01:30:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    wsden gelmiş herhalde
  • 29-09-2012, 01:43:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İsmail'in temasının kopyası resmen.
  • 29-09-2012, 01:44:32
    #7
    Yapım aşamasında yazdıklarına bak helal be gözlerim yaşardı
    Arkadaş daha Photoshop (phtshp) yazmayı bilmiyo kaldıki tema
    yapıp birde ücretsiz yayınlasın !
  • 29-09-2012, 01:50:26
    #8
    Gece gece güldürdü ya.
    " ..Bu süre içerisinde en çok zamanı yine çizime harcadım. "
    Acayip çizim yapar benden söylemesi
  • 29-09-2012, 02:32:00
    #9
    Çok Şık Bir Tema Tasarlamışsınız Tebrik Ediyorum