sen şaka mısın ya ? Burası profosyonel webmasterlerin bulunduğu bir platform.Sen git sınıf arkadaşlarını kandır.arthemia yı almışsın usluer temasından kodlar çalmışsın birde burda gelip ps de yaptımm css döktüm diyorsun.