• 25-09-2012, 11:47:39
    #1
    Merhaba iyi günler diğer temam'da ilk olduğu için çok vasat olmuştu biliyorum. her güncellemede biraz daha üstüne koyacağım.

    (bu tema Twentyten temasını editidir..)

    demo: http://www.acemiyiz.com

    Download: http://www.acemiyiz.com/dokuz9yeni.rar

    indirmede problem olursa bedava host oldugu için 5 10 dakika bekleyin.
  • 25-09-2012, 11:50:11
    #2
    Ben daha çok ../twentyten temasına benzettim.
  • 25-09-2012, 11:51:15
    #3
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha çok ../twentyten temasına benzettim.
    Temanın şeklide öyle diyormu sor baakyım.
  • 25-09-2012, 12:17:01
    #4
    sehmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temanın şeklide öyle diyormu sor baakyım.
    evet söylüyor => http://www.acemiyiz.com/wp-content/t...yten/style.css
  • 25-09-2012, 12:22:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Şehmuz Reklam Eklentisinin Adını Veya Kodlarını Verme Şansın Varmıdır...
  • 25-09-2012, 12:25:45
    #6
    Bu Twentyten temasını editidir kardeşim. hemen hemen aynısı ona bakmadım vala.
  • 25-09-2012, 13:39:25
    #7
    Gereksiz tartışma mesajları silinmiştir. Sorun çıkartanlar cezalandırılır, lütfen sakin olun.
  • 25-09-2012, 15:37:37
    #8
    Eskisine göre daha iyi. Yorum kısmını beğenmedim. Onun dışında fena değil. Yeterince kendini geliştirdiğine inandığında sıfırdan tema yapmaya çalış. Ben öyle yaptım.
  • 25-09-2012, 15:46:45
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereksiz tartışma mesajları silinmiştir. Sorun çıkartanlar cezalandırılır, lütfen sakin olun.
    hocam benim yorumumun nesi tartışma nedeniydi ki? konu sahibi bile teşekkür etti, neden silindi? hayatımda ilk defa böyle bir uygulama gördüm seviyeli bir şekilde yorum yazıyosunuz, konu(tema) sahibi teşekkür ediyo ondan sonra msj siliniyo yetkiyi yeni aldınız sanırım zamanla oturur inşallah iyi çalışmalar