Merhaba iyi günler diğer temam'da ilk olduğu için çok vasat olmuştu biliyorum. her güncellemede biraz daha üstüne koyacağım.
(bu tema Twentyten temasını editidir..)
demo: http://www.acemiyiz.com
Download: http://www.acemiyiz.com/dokuz9yeni.rar
indirmede problem olursa bedava host oldugu için 5 10 dakika bekleyin.
Acemiyiz Dokuz9 Teması ( Güncellendi )
10
●1.096
- 25-09-2012, 11:51:15Temanın şeklide öyle diyormu sor baakyım.ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2012, 12:17:01evet söylüyor => http://www.acemiyiz.com/wp-content/t...yten/style.csssehmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2012, 15:46:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam benim yorumumun nesi tartışma nedeniydi ki?karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sahibi bile teşekkür etti, neden silindi?
hayatımda ilk defa böyle bir uygulama gördüm
seviyeli bir şekilde yorum yazıyosunuz, konu(tema) sahibi teşekkür ediyo ondan sonra msj siliniyo
yetkiyi yeni aldınız sanırım zamanla oturur inşallah
iyi çalışmalar
Yorum kısmını beğenmedim. Onun dışında fena değil. Yeterince kendini geliştirdiğine inandığında sıfırdan tema yapmaya çalış. Ben öyle yaptım.
konu sahibi bile teşekkür etti, neden silindi?