karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereksiz tartışma mesajları silinmiştir. Sorun çıkartanlar cezalandırılır, lütfen sakin olun.
hocam benim yorumumun nesi tartışma nedeniydi ki? konu sahibi bile teşekkür etti, neden silindi? hayatımda ilk defa böyle bir uygulama gördüm seviyeli bir şekilde yorum yazıyosunuz, konu(tema) sahibi teşekkür ediyo ondan sonra msj siliniyo yetkiyi yeni aldınız sanırım zamanla oturur inşallah iyi çalışmalar