• 08-08-2012, 18:04:29
    #1
    Çizimini tamamladım beğenilirse html / css dökümünü yapıp wordprese uyarlayacam

  • 09-08-2012, 14:18:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok güzel bekliyorum bu temayı
  • 09-08-2012, 14:46:43
    #3
    Ücretli mi olacak üstadım ?
  • 10-08-2012, 02:21:01
    #4
    NailUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel bekliyorum bu temayı
    saol hocam inş biterse

    kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli mi olacak üstadım ?
    valla aklımdan ücret geçirmedim bitirebilirsem veririz kullanır millet yaw
  • 10-08-2012, 02:23:24
    #5
    Platin üye
    Beklemedeyim. Fırından çıkınca PM atarsanız sevinirim.
  • 10-08-2012, 02:27:22
    #6
    Teşekkürler, elinize sağlık
  • 10-08-2012, 06:13:43
    #7
    Güzel görünüyor.Başarılar.
  • 10-08-2012, 10:49:29
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ne çok hoş
    Bekliyoruz hocam
  • 10-08-2012, 10:58:32
    #9
    Yazılar fazla mı büyük yoksa benim gözler de mi sorun var?