• 10-08-2012, 11:26:45
    #10
    Tasarım ve gradientler biraz demode duruyor bence. Çapraz şeritler ve uzun manşet(sayı) iyi fikir değil.
  • 10-08-2012, 11:32:18
    #11
    Puntoların büyük kullanılması daha hoş olmuş sanki. Değişik