• 02-08-2010, 23:22:22
    #19
    Evet çok güzel gözüküyor. Teşekkürler.
  • 03-08-2010, 01:16:16
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler güzel olmuş
  • 03-08-2010, 14:55:48
    #21
    rica ederim , güle güle kullanın..
  • 03-08-2010, 18:36:31
    #22
    Üyeliği durduruldu
    şifrelenmş yerleri cözdüm isteyen varsa pm atsın
  • 03-08-2010, 23:11:00
    #23
    Ellerine sağlık çok güzel tema olmuş kardeşim.Ayrıca artık şifreleme v.s yapılmasa daha iyi olacak zaten şifreyi istiyen her kişi kırabiliyor
  • 05-08-2010, 22:31:34
    #24
    edit: teşekkürler
  • 06-08-2010, 09:04:05
    #25
    güle güle kullanın...
  • 08-08-2010, 14:14:24
    #26
    Üyeliği durduruldu
    selam,

    önceden özel alana resim kodu ile thumbnail eklemiş kişiler bu temaya nasıl geçiş yapabilir?
  • 08-08-2010, 14:21:33
    #27
    Peki biz kullanınca cliptik reklamları hala geçerli olacak mı? Yoksa kendi adımıza ayrı bir reklam koyma imkanımız var mı? Paylaşım için teşekkürler çok güzel