) temayı bedava veriyon siteyi çöplüğe dönüştürüyon. 10 link var orda. onu kaldırma bunu kaldırma. kendime göre index düzenlicem, index şifrelenmiş ? bedava sağol teşekkürlerde. ben kendim gibi kullanamayacaksam hiç bedava verme. Yine Allah Razı Olsun. Ben Bunu Niye Kullanacağım Dilediğim Gibi Bir Sitem Olsun Diye Değil Mi ? Yok Senin Dilediğin Gibi Bir Sitem Olacaksa
)) Kendim basit bir wordpress teması kullanır. İndex.html yaparım.
