Video - Film - Dizi Teması
19
●2.531
- 26-07-2010, 17:00:26Üyeliği durdurulduYeni yapmış olduğum tamamen bitmese de kullanmaya başladığım tema hakkında görüşlerinizi almak istedim, öneri ve görüşleriniz çok önemli şu şu özellik var diye saymayacağım temayı buraya tıklayarak görebilir inceleyebilirsiniz.
- 26-07-2010, 17:30:53Üyeliği durdurulduhttp://img341.yukle.tc/image.php?id=1378adsiz.JPGufukcer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırsam konu resımlerının sıdebarda cıkması için gerekli özel alanı felan doldurmayı unuttunuz
firefoxta baktım
bide temayı paylaşmayı düşünüyomusun
- 26-07-2010, 17:35:31Üyeliği durdurulduHımm bazı konularda yok resim, tema yapılmadan önce eklenen filmlerde firefox resmin alt= değerini yazıyor oraya
bir tane default resim ayarı yaparak düzeltilebilir. Zaten henüz tam olarak bitmedi bazı düzenlemeleri ve optimize gereksinimi var.
- 26-07-2010, 18:17:52Üyeliği durduruldutebrikler. gördüğüm en iyi film temalarından birisi.
önerilerim:
- manşeti kaldırın. sinir bozucu bir şey şu manşetler.
- anasayfada "ekleyen" yerine "yorum sayısını" koyun. kaç kişinin yorum yaptığı film seçiminde daha önemlidir.
- resmin üzerine gelince değil, üzerine gelmeden de filmin adı gözüksün. uğraştırmayın insanları.
- rastgele filmleri, popüler filmler şeklinde yapın. yorum sayısını baz alabilirsiniz.
- adsense'i kaldırın. hesap uçmasın.
- iç sayfada son eklenen ve popülerleri kaldırıp, sadece kategorileri koyun. hem sorgu azalır hem kategoriler değerlenir. - 26-07-2010, 21:50:20Üyeliği durdurulduteşekkürler, fakat paylaşmayı düşünmüyorum talep gelirse satabilirim renk değişiklikleri yaparak.kral41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler beğenmenize sevindim, öneriler mantıklı uygulayacağım.TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaldırıcam.