ufukcer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iç içe giriyor derken nasıl yani hangi tarayıcıda baktınız (Chome, Firefox, Explorer 8, Opera) tarayıcılarında bir sorun yok denemelerimizde. Adsense yasak evet öyle denemelik koymuştum kalmış kaldırıcam.
http://img341.yukle.tc/image.php?id=1378adsiz.JPG

sanırsam konu resımlerının sıdebarda cıkması için gerekli özel alanı felan doldurmayı unuttunuz firefoxta baktım

bide temayı paylaşmayı düşünüyomusun