• 26-07-2010, 23:43:47
    #10
    Tema Görsel olarak Güzel Göz Yormuyor Rast gele yazılar iç içe qirmiş halde onu kaldırıp kategoriyi üst tarafa alabilirsin.
  • 27-07-2010, 00:11:32
    #11
    Renk uyumu çok güzel. Tebrik ederim on numara olmuş...

    Düzenleme: Silinen filmleri rapor etme butonu eklentisi eklenebilir. Tavsiye niteliğinde olsun
  • 27-07-2010, 09:42:37
    #12
    Üyeliği durduruldu
    evet öyle bir buton iyi olabilir gerçi yorumlardada hemen yazıyorlar bizim insanımızda çareler tükenmez
  • 24-08-2010, 18:04:18
    #13
    msn den bana ualaşabilirmisin ufukcer
  • 24-08-2010, 18:14:43
    #14
    tamam sorun yok güzel tema çokta begenmıstım ılk gordugumde zaten
  • 24-08-2010, 18:17:56
    #15
    Tebrikederim Başarılı bir çalışma.
  • 24-08-2010, 20:00:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler arkadaşlar.
  • 24-08-2010, 23:48:08
    #17
    Çok Güzel Olmuş Ellerine Sağlık Kardeş
  • 30-08-2010, 13:20:14
    #18
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler.