• 24-05-2010, 12:08:21
    #1
    öncelikle merhaba arkadaşlar.
    portal v1 temasını kendi sitemde kullanmak için editledim tema hakkında gorüşlerinizi bildirirseniz memnun olurum yada eksik olan kısımları belirtip yardımcı olursanız cok memnun olurum.

    temanın ön izlemesi : www.netlak.com

    bu arada temayı bitirdikten sonra eğerki beğenilirse burda sizinle paylaşmayı düşünüyorum
  • 24-05-2010, 12:12:46
    #2
    çok hoş gözüküyor, devam
  • 24-05-2010, 15:40:35
    #3
    Tasarımı sade tutarsan dahada güzel olacaktır.
  • 24-05-2010, 16:43:50
    #4
    güzel.Temanın ismini vs değiştirir isen dağıtırsın yoksa tema varez bildiğn gibi...Güzel olmuş farklılaşmış devam et güzel birşey çıkar.tekil sayfaya yoğunluş çünkü orjinalı çok sade
  • 24-05-2010, 16:50:16
    #5
    ve ornek wordprees tema sayfasında kaymalar var ..diger sayfalardada... explorer ve mozilla ile uyumlu kod ekle derim... yavasca güzelleşir..eline saglık