güzel.Temanın ismini vs değiştirir isen dağıtırsın yoksa tema varez bildiğn gibi...Güzel olmuş farklılaşmış devam et güzel birşey çıkar.tekil sayfaya yoğunluş çünkü orjinalı çok sade