• 13-02-2010, 22:01:59
    #10
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tatlı olmuş, ama tüm haklarını saklama olayını yakıştıramadım.
    klasik footer yazısı işte hocam
  • 13-02-2010, 22:02:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ne demek , rica ederim.
    Siteni takip ediyorum çoktandır, JoseWPh – Zebra temaya da hastayım , bir gün param olacak ve alacağım o temayı senden.
  • 13-02-2010, 22:03:05
    #12
    Sayfalarda sağ alttaki son yorumlar çıkmasa daha güzel olur gibi.
  • 18-02-2010, 13:57:54
    #13
    dokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek , rica ederim.
    Siteni takip ediyorum çoktandır, JoseWPh � Zebra temaya da hastayım , bir gün param olacak ve alacağım o temayı senden.


    ZXZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfalarda sağ alttaki son yorumlar çıkmasa daha güzel olur gibi.
    orasınıda sonradan ekledim zaten baktım boş ama güzel durdu gibi ya
  • 19-04-2010, 20:50:10
    #14
    Güzel temalar hepside inceledim emeğine sağlık. 2 Tema alıcam senden kısa zamanda görüşmek üzere.
  • 19-04-2010, 21:59:01
    #15
    Misafir
    fiyat alabilirmiyim?
  • 19-04-2010, 22:47:24
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sohbet olayi ile uğraşsaydim eğer kaçırılmıcak bir tema bir göze çok hoş geliyor elinize sağlık.
  • 20-04-2010, 20:13:18
    #17
    KenanCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel temalar hepside inceledim emeğine sağlık. 2 Tema alıcam senden kısa zamanda görüşmek üzere.
    Teşekkürler..

    bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat alabilirmiyim?
    Bu sayfadan satışa çıkartmıştım hocam detaylarına bakabilirsiniz.

    aLyos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sohbet olayi ile uğraşsaydim eğer kaçırılmıcak bir tema bir göze çok hoş geliyor elinize sağlık.
    Teşekkürler..