Ne demek , rica ederim.
Siteni takip ediyorum çoktandır, JoseWPh � Zebra temaya da hastayım , bir gün param olacak ve alacağım o temayı senden.
Sayfalarda sağ alttaki son yorumlar çıkmasa daha güzel olur gibi.
orasınıda sonradan ekledim zaten baktım boş ama güzel durdu gibi ya