Publisher Dark-Mag Teması Hk.
3
●172
- 01-05-2022, 12:06:37Merhaba, Publisher temasında Dark-Mag kullanmak istiyorum fakat lisanslama olayları falan varmış. Ben önden alıp localde kurmak istiyorum, bu nasıl mümkün olur? Bunu yapma sebebim kafamdaki projeyi görünür hale dökmek localde. 1-2 hafta içerisinde de eksik gördüğüm yerleri tamamlayıp yayınlamayı düşünüyorum. Localde Publisher temasını nasıl kullanacağım konusunda yardımcı olacak biri varmı?
- 01-05-2022, 12:24:03domaine lisans sağlayabilirim. indexe kapatıp sitede çalışın. en son indexe açıp yayına alabilirsiniz.
- 03-05-2022, 03:26:10Merhaba istediğiniz siteye yükleyebiliriz sonrasında taşıma yaparız lisansı:
https://www.r10.net/account-lisans-i...a-fazlasi.html - 04-05-2022, 15:42:29