Merhaba, Publisher temasında Dark-Mag kullanmak istiyorum fakat lisanslama olayları falan varmış. Ben önden alıp localde kurmak istiyorum, bu nasıl mümkün olur? Bunu yapma sebebim kafamdaki projeyi görünür hale dökmek localde. 1-2 hafta içerisinde de eksik gördüğüm yerleri tamamlayıp yayınlamayı düşünüyorum. Localde Publisher temasını nasıl kullanacağım konusunda yardımcı olacak biri varmı?