Merhabalar,
Bildiğinizi gibi Wp de style.css dosyası üzerinden tema ismi istenildiği gibi değiştirilebilir. Ancak bir temanın ismini değiştirmek doğru ve yasal mıdır? Mesela ben A temasında bir kaç değişiklik yaptım ve temanın adını B yaptım. Böyle bir şey mümkün müdür?
Teşekkürler.
Wp tema adını değiştirmek doğru mu?
5
●124
- 14-05-2021, 22:42:26Sorun olacagini zannetmiyorum. Lisansli olarak aldiysaniz problem cikmayacaktir. Sonucta satmiyorsunuz ve parasini odemissiniz.