Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar,
Bildiğinizi gibi Wp de style.css dosyası üzerinden tema ismi istenildiği gibi değiştirilebilir. Ancak bir temanın ismini değiştirmek doğru ve yasal mıdır? Mesela ben A temasında bir kaç değişiklik yaptım ve temanın adını B yaptım. Böyle bir şey mümkün müdür?
Teşekkürler.